The River

Wednesday, June 24, 2009

Kudos to

The web site that brought you the fat Osama and numerous other attempts to help you trust that your eyes aren't lying exposes embarassing, agenda-driven mistake by BBC on the Iran kerfuffle.

The site took BBC to task for labeling a photo of an Ahmadinejad rally as a Mousavi rally. And it notes the LA Times did the same thing with a slightly different photo of the same rally.

See the amazing details here. You won't believe your eyes.

Comments: Post a Comment